Programowanie dla dzieci w App Inventor, Kodu Game Lab, Mcreator, Minecraft w Lua.
Budowanie i programowanie robotów z klocków Lego Mindstorms EV3 Education.

Robotyka Master

 

Budowanie i programowanie robotów z klocków Lego WeDo 2.0 dla dzieci ze szkoły podstawowej z klas III-VIII (9-13 lat).

Podczas warsztatów uczymy się budować własny robot i go programować. Budujemy zwierzęta, auta, czołgi, kosmiczne roboty, maszyny używane w fabrykach oraz roboty sumo i wiele innych.

Na warsztatach inżynierowie konstruują, budują programują i wprawiają w ruch roboty wykorzystując zaawansowany zestaw klocków edukacyjnych Lego Mindstorms EV3. Zestaw konstrukcyjny składa się z klocków Lego, głównie Lego Technic, serwomotorów (trzy interaktywne serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu), czujników (ultradźwiękowy czujnik odległości, czujnik światła / koloru, żyroskop z możliwością kumulacji kąta obrotu, dwa czujniki dotyku) i programowalnego mikrokomputera!

Zajęcia rozpoczynamy od omówienia przez instruktora zadań, jakie powinien wykonać robot. Zastanawiamy się, jakie rozwiązania mechaniczne musi mieć nasza maszyna oraz jak ją zaprogramować, aby spełniała założone przez nas funkcje. Dzięki temu dzieci nabywają nie tylko cenną wiedzę oraz konkretne zdolności techniczne i manualne, ale również rozwijają kreatywność, umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów. Na koniec warsztatów testujemy zbudowane konstrukcje np. podczas pełnych emocji zawodów sumo czy konkursu w jak najkrótszym przejściu labiryntu.

Zajęcia mają charakter typowo praktyczny, rozwijają kreatywność, zdolności manualne i umiejętności techniczne. Dzieci uczą się skomplikowanych zagadnień z dziedzin fizyki, inżynierii i programowania, a jednocześnie rozwijają zdolności motoryczne i umiejętności poznawcze. Wszystko to podczas zabawy klockami LEGO!

Co roku wyjeżdżamy też na zawody Sumo Challenge na Politechnice Łódzkiej!

Budowanie i programowanie robotów z klocków Lego WeDo 2.0 Education

Robotyka Junior+

 

Budowanie i programowanie robotów z klocków Lego WeDo 2.0 dla dzieci ze szkoły podstawowej z klas I-II (7-8 lat).

Na warsztatach mali inżynierowie konstruują, budują, programują i wprawiają w ruch roboty wykorzystując zestaw klocków Lego WeDo 2.0. Tworzymy już bardziej zaawansowane budowle zwierzęta (pająk, krab, żaba, wąż, tyranozaur, ptaszki w gnieździe), auta (wyścigowe, TIR, traktor), czołg, robo ramię, helikopter wojskowy i wiele innych. Zajęcia mają charakter typowo praktyczny, rozwijają kreatywność, zdolności manualne i umiejętności techniczne. Zestaw zawiera klocki LEGO oraz jeden silnik, dwa czujniki (ruchu i wychylenia) i hub, który łączy zbudowany model z tabletem.

Programowanie dla dzieci w App Inventor, Kodu Game Lab, Mcreator, Minecraft w Lua.

Kodowanie Gier

w Roblox Studio

 

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku 10-12 lat (klasa V-VII).

Kurs ten przeznaczony jest dla osób, które ukończyły Kodowanie Gier Minecraft i App Inventor lub doskonale znają podstawowe pojęcia programistyczne typu instrukcja warunkowa, zdarzenie, pętla, zmienne, obiekty, wyrażenia logiczne i arytmetyczne.

Tworzymy gry w 3D w aplikacji Roblox Studio za pomocą języka tekstowego Lua.

Każde dziecko marzy o stworzeniu własnej platformówki, a my mu to umożliwimy.

Stworzymy przeróżne obiekty z własną teksturą, labirynt, pułapki, włazy, wybuchy. Utrwalimy sobie pojęcie funkcji i jej użycia. Na podstawie gry platformowej poznamy co to grawitacja. Stworzymy gry typu Infinite Runner oraz Battle Royale. Dowiemy się jak korzystać z checkpointów i teamów, aby nie rozpoczynać ciągle gry od początku.

Czeka na nas fascynujący świat zabawy grafiką i obiektami 3D, a później programowaniem poszczególnych elementów i zdarzeń.

Kodowanie Gier Minecraft

i App Inventor

 

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku 10-13 lat (klasa IV-VII).

Kurs ten przeznaczony jest dla osób, które ukończyły Kodowanie gier Junior Poziom2 lub doskonale umieją tworzyć gry w Scratchu oraz nie boją się przejść na programowanie tekstowe w języku Lua.

Stworzymy też własny blok, receptury, tytanową maczugę i kilof oraz wiele innych przydatnych przedmiotów w jakże popularnej grze Minecraft przy pomocy MCreator. Sprawdzimy czy możemy ułatwić (zautymatyzować) sobie różne czynności za pomocą języka Lua, np. szukanie diaksów, uprawianie roli, budowanie ogrodzenia, budowanie muru obronnego itp. za pomocą żółwia.

Potem uczymy się aplikacji MIT App Inventor, która jest bardzo podobna do Scratcha, jednak można w niej tworzyć programy i gry na tablety i telefony z systemem Android poprzez przesyłanie kodu QR. Programowanie aplikacji mobilnych to niezwykle interesujące zajęcia, które umożliwiają tworzenie gier i programów na telefony i tablety z Androidem. Są idealną okazją do rozwijania umiejętności dla dzieci z większym doświadczeniem.

Które dziecko nie chciałoby pochwalić się przed rówieśnikami i rodziną stworzonymi przez siebie grami i programami? Na naszych praktycznych warsztatach dzieci stworzą m.in. kalkulator, mini Paint czy własną wersje gry Spaceshooter. To wyśmienita zabawa połączona z solidną dawką wiedzy i możliwością rozwijania praktycznych umiejętności z zakresu programowania.

Programowanie dla dzieci w Scratch, App Inventor, Kodu Game Lab, Mcreator, Minecraft.

Kodowanie Gier Junior MIX

 

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku 9-11 lat (klasa III-V). Kurs ten przeznaczony jest dla osób, które ukończyły Kodowanie Gier Junior Poziom1 lub znają już podstawy Scratcha

Na początku warsztatów utrwalamy sobie wcześniejszy materiał i dodatkowo poznajemy listy i procedury w Scratchu.

Dzieci uczą się już pisać własne programy i gry korzystając z aplikacji Scratch 3.0 na komputerach oraz kontrolerów zbudowanych z klocków Lego. Sterując robotem jednocześnie poruszamy bohaterem na ekranie monitora pokonując różne przeszkody.

Człowiek najlepiej przyswaja sobie wiedzę kiedy wykonywane czynności sprawiają mu przyjemność. Doświadczenie pokazuje, że dzięki wykorzystaniu języka Scratch, programowanie staje się wspaniałą zabawą nawet dla uczniów młodszych klas podstawówki.

W Scratchu tworzymy znane wszystkim gry, które zarobiły miliony takie jak wyścigi samochodów, lot samolotem, Space Invaders, Whac-A-Mole [https://youtu.be/iEDsjMtj9Ys], Duck Hunt, Timberman, Whac-A-Mole, Fishing, DogFight itp. Poznajemy instrukcje warunkowe, pętle różnego rodzaju, zdarzenia, zmienne, wyrażenia logiczne i arytmetyczne. Nie wymaga to wcześniejszej znajomości żadnego języka programowania.

Aplikacje buduję się (dosłownie) w edytorze bloków funkcjonalnych. Jasna i przemyślana struktura programu znakomicie wspomaga uczenie myślenia algorytmicznego.

Programowanie w formie gier i zabaw. Puzzle AR, Clementoni Evolution Robot.

Dodatkowo bawimy się rzeczywistością rozszerzoną przy użyciu puzzli AR. Dzięki nim nauka programowania staje się jeszcze prostsza i bardziej wartościowa. Dzieci mogą nie tylko zobaczyć jak wyglądają rośliny, znaki drogowe, zwierzęta i inne otaczające nas obiekty, ale mogą również usłyszeć jakie wydają dźwięki dzięki powiązanej aplikacji mobilnej.

Dodatkowo bawimy się razem z robotem Clementoni Evolution Robot. Dzieci mogą go zaprogramować i zlecić mu transport obiektów dzięki jego ruchomym ramionom. Clementoni opracowała darmową aplikację zgodną z tabletami i smartfonami, która umożliwia pięć różnych trybów pracy: programowanie, sterowanie w czasie rzeczywistym, samodzielna nauka, taniec i Memo. Z dużą ilością dźwięków, muzyki, wiadomości głosowych i mimiki, Evolution Robot jest świetnym nauczycielem robotyki.

Każdy warsztat trwa ok. pół godziny i możemy go przeprowadzić zarówno u nas, jak i na zajęciach w przedszkolach czy szkołach. Mamy nadzieję, że zabawy rozbudzą w najmłodszych uczniach zainteresowanie działaniem nowych technologii.

Programowanie w formie gier i zabaw. Ozobot, Puzzle AR.

W nauce pomaga nam robot Ozobot, mały edurobot. Pierwszy robot dla dziecka do nauki programowania. Mały i bardzo inteligentny – zwinny, prosty, intuicyjny. Zdobywca tytułu Zabawka Roku 2016 w Polsce, a także zdobywca głównych nagród w kategorii Best Robot na międzynarodowych targach w USA: Consumer Electronics Show w 2015 r. oraz International Toy Fair w 2014 r. Ozoboty można programować z niespotykaną łatwością. Dzieci mogą zgłębiać tajniki programowania z użyciem jedynie kredek lub flamastrów. Taka technologia czyni z nich rozwiązanie idealne do oswajania już najmłodszych uczniów z podstawami dziedziny programowania.

Korzystamy również z puzzli dla Ozobota. Układanie puzzli bardzo angażuje obie półkule mózgu, wypracowuje precyzję, ćwiczy ruchy motoryki małej, przez co rozwija sprawność palców dłoni. Jeżeli do tego dodamy naukę programowania robotów powstaje doskonała pomoc edukacyjna, która nie tylko pomaga w nauce logicznego myślenia, wprowadza w świat algorytmów, ale i doskonale ćwiczy pamięć, koncentrację uwagi. Co więcej, puzzle uwalniają kreatywność i wyobraźnię przestrzenną dzieci, które mogą tworzyć własne trasy, ścigać się ze sobą na torach wyścigowych, zmieniać przebieg trasy, by zaliczyć więcej punktów lub dotrzeć do celu szybciej, itp. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich.

Urodziny dla dzieci. Eventy dla dorosłych.

Urodziny i Eventy z Robotyką

 

Przygotuj urodziny, imieniny, przyjęcie okolicznościowe, imprezę, którą zadziwisz solenizanta i jego gości. Czekają fenomenalne atrakcje dla dzieci i dorosłych, wycieczka do świata Legorobotów, elektryki i programowania.

Zapraszamy na wspaniałe i niezapomniane urodziny z robotami!

Podczas 2 godzinnej zabawy budujemy i programujemy roboty z klocków Lego WeDo 2.0 młodsi, a podczas 3 godzinnej zabawy z klocków Lego Mindstorms EV3 Education starsi, poznajemy też inne roboty (np. Ozobot Evo, Ozobot Bit, Clementoni Evolution Robot) oraz bawimy się w różne gry i zabawy. Nasza propozycja jest skierowana do dzieci w wieku od 7 do 14 lat.

 

Do wyboru:

 

Urodziny Robotyka Lego WeDo (7-9 lat) - maks. 12 osób

Urodziny dla dzieci z Lego WeDo to fantastyczna zabawa dla najmłodszych pasjonatów klocków Lego. Warsztaty urodzinowe są organizowane z nowatorskim podejściem do robotyki, która od tej pory przystępna jest nawet dla małych dzieci. Barwne, zabawne klocki, z których dzieci budują zwierzęta, roboty z gwiezdnych wojen czy auta wyścigowe, zachwycają nie tylko najmłodszych, ale i dorosłych. Urodziny dla dzieci Lego WeDo to doskonała zabawa dla wszystkich uczestników, którzy wspólnie konstruują roboty, aby następnie zaprogramować je do działania. Urodzinowe przyjęcie z Lego WeDo wspiera rozwój twórczych postaw u najmłodszych dzieci. Poszukiwanie własnych rozwiązań konstruktorskich kształtuje ich kreatywność. Klocki Lego WeDo pomagają rozwinąć u dzieci zdolności manualne i niebanalną wyobraźnię - umiejętności potrzebne w przedszkolu, szkole oraz na co dzień.

 

Urodziny Robotyka Lego Mindstorms EV3 Education (9-13 lat) - maks. 12 osób

Robotyka dla dzieci to świetny pomysł na zabawę podczas przyjęcia urodzinowego. Goście, wraz z solenizantem, zbudują swoje roboty z klocków Lego. Po zaprogramowaniu konstrukcje będą wykonywać rozmaite zadania. Pokonywanie torów przeszkód, czy rozpoznawanie kolorów – to proste dla robotów z Lego Mindstorms. Zwieńczeniem przyjęcia jest starcie maszyn w emocjonującej i widowiskowej walce sumo. Urodziny dla dzieci z robotami Lego Mindstorms to nietuzinkowe przyjęcie, które zachwyci i oczaruje wszystkich uczestników zabawy. Nasi instruktorzy służą pomocą na każdym etapie tworzenia konstrukcji. Dzięki temu każde dziecko świetnie radzi sobie z budowaniem, a jednocześnie uczy się twórczego myślenia. To fantastyczna przygoda dla młodych adeptów nauk ścisłych.

 

Zapewniamy:

- 2 godziny młodsi/3 godziny starsi niezapomnianej zabawy z klockami;

- dojazd do klienta;

- możliwość organizacji urodzin w naszych salach;

- opiekę wykwalifikowanych instruktorów;

- niezbędny sprzęt;

- zaproszenia urodzinowe

Organizacja urodzin dla dzieci to dla nas przyjemność. Zacznij współpracę z nami już dziś!

 

Zapraszamy też na eventy integracyjne dla dorosłych! Podczas 3 godzinnej zabawy budujemy i programujemy roboty z zaawansowanych klocków Lego Mindstroms EV3 Education oraz bawimy się w różne gry i zabawy. Nasza propozycja jest skierowana do dorosłych i firm.

Link do strony Dzieciaki Kodują na Facebook
Logo Dzieciaki Kodują
Budowanie i programowanie robotów z klocków Lego WeDo 2.0 Education
Programowanie dla dzieci w Scratch i PixBlocks oraz code.org
Programowanie dla dzieci w ScratchJr i PixBlocks. LightBot, BitByBit, code,org oraz Ozobot i ozoblockly.pl

Robotyka Junior

 

Budowanie i programowanie robotów z klocków Lego WeDo 2.0 dla dzieci najmłodszych z przedszkola (5-6 lat).

Przyszłość to roboty, komputery i automatyzacja. Robotyka Lego WeDo to zajęcia dopasowane do umiejętności najmłodszych dzieci i idealne wprowadzenie w świat maszyn, mechaniki i programowania.

Na warsztatach mali inżynierowie konstruują, budują, programują i wprawiają w ruch kolorowe roboty wykorzystując zestaw klocków Lego WeDo 2.0. Budujemy zwierzęta, auta, huśtawkę, karuzelę, pozytywkę z choinką, łazika, szpiega i wiele innych. Zajęcia mają charakter typowo praktyczny, rozwijają kreatywność, zdolności manualne i umiejętności techniczne. Zestaw zawiera klocki LEGO oraz jeden silnik, dwa czujniki (ruchu i wychylenia) i hub, który łączy zbudowany model z tabletem.

Dzieci same zaprogramują stworzone roboty przy pomocy prostego, dostosowanego do wieku i umiejętności języka obrazkowego, który mimo prostoty pozwala na wprowadzenie ważnych w programowaniu pojęć, takich jak pętla czy instrukcja warunkowa. To świetny sposób, by Twoja pociecha postawiła pierwsze kroki w cyfrowym świecie i wykształciła pasję do nowoczesnych technologii.

Zajęcia z robotyki Lego WeDo dostarczają cennej wiedzy, rozwijają zdolności manualne i uczą umiejętności technicznych. Pomagają kształtować kreatywność i logiczne myślenie oraz umożliwiają samodzielne rozwiązywanie problemów. Warsztaty są pełne inspirujących wyzwań i dają ogromną satysfakcję, a dzieci uczestniczą w nich z ochotą i zaangażowaniem.

Kodowanie Gier Junior Poziom1

 

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku 9-11 lat ze szkoły podstawowej z klas III-V. Dzieci uczą się już pisać własne programy i gry, korzystając z bardziej zaawansowanej aplikacji Scratch i PixBlocks na komputerach.

W Scratchu tworzymy znane wszystkim gry [https://youtu.be/1UzIvH6h8Ro], które zarobiły miliony takie jak Labirynt, Crossy Road, Flappy Bird, Ghostbusters, Frogger, Arkanoid [https://youtu.be/_f7VXsdlaU4], Whac-A-Mole [https://youtu.be/iEDsjMtj9Ys], Pac-Man, Race, Snake, Wilk i Zając, Boat itp. oraz animowane kartki świąteczne. Poznajemy instrukcje warunkowe, pętle różnego rodzaju, zdarzenia, zmienne, wyrażenia logiczne i arytmetyczne. Doświadczenie pokazuje, że dzięki wykorzystaniu języka Scratch, programowanie staje się wspaniałą zabawą nawet dla uczniów młodszych klas podstawówki. Nie wymaga to wcześniejszej znajomości żadnego języka programowania. Przed nami dużo wyzwań, bo będziemy tworzyć animacje, interaktywne gry, ale także czerpać inspiracje z literatury dziecięcej i plastyki w najnowszym programie do kodowania Scratch. Aplikacje buduję się (dosłownie) w edytorze bloków funkcjonalnych. Jasna i przemyślana struktura programu znakomicie wspomaga uczenie myślenia algorytmicznego.

Wykonujemy też ćwiczenia z pętlami zagnieżdżonymi w code.org.

Na koniec zajęć tworzymy fascynującą grę Space [https://youtu.be/S9tbJrZAafg], gdzie łączymy samolot zbudowany z klocków Lego WeDo 2.0 ze Scratchem. Sterując robotem jednocześnie poruszamy się statkiem kosmicznym na ekranie monitora pokonując galaktyczną podróż.

Kodowanie na tablecie

 

Programowanie to trzeci język. Przykłady z całego świata pokazują, że nauka podstaw programowania jest możliwa już od wczesnych etapów nauczania i to właśnie wówczas przynosi najlepsze efekty.

Na zajęciach, przeznaczonych dla dzieci w wieku 7-8 lat, nauczymy się tworzyć pierwsze programy w najnowocześniejszym programie ScratchJr typu animowane kartki z życzeniami czy historyjki lub gry (labirynt, zbijanie piłek, crossy road [https://youtu.be/3REPEKAl8uQ], mecz, chowanego, trująca łąka, whac a mole itp.). Aplikacja pomaga młodym ludziom nauczyć się kreatywnego myślenia, systematycznej pracy oraz współpracy w zespole - kluczowych umiejętności dla współczesnego człowieka. Zajęcia wzmacniają u uczniów pewność siebie. Dzieci dostają sygnał, że nawet w konfrontacji z tak "dorosłym" tematem jak kodowanie, świetnie dadzą sobie radę. Rozwiążemy zadania w PixBlocks wraz z króliczkiem, przechodząc tym samym przez takie pojęcia jak pętla, warunek, współrzędne itd.

Jeden z naszych uczniów w 2019 roku dostał się do finałów konkursu Pix Programming Challenge. W czerwcu tego samego roku nasza placówka została wyróżniona i otrzymała tytuł Szkoły Mistrzów Programowania!

Aby zachęcić dzieci do dalszej nauki programowania skorzystamy z samouczków, w których uczymy się kodowania, układając puzzle z kodem i rozwiązując łamigłówki razem z bohaterami najpopularniejszych bajek (np. Anna i Elsa, Vaiana, Hiro i Baymax, droidy z Gwiezdnych Wojen) czy gier (Angry Birds, Minecraft, Flappy Bird).

Nauczymy się sterować robotem Ozobot w aplikacji ozoblockly.pl. Programujemy naszego robota tekstowo w aplikacji ozoblockly.pl. Posiada ona bardzo ciekawą funkcję - nasz program możemy podejrzeć na żywo w kodzie JavaScript. Mając gotowy kod, wgrywamy go do robota przez ekran monitora. Po włączeniu naszego Ozobota, przystawiamy go w wyznaczone miejsce na ekranie. To co wcześniej ułożyliśmy przetwarzane jest na szybko zmieniającą się sekwencję kolorów, którą Ozobot odczytuje czujnikami umieszczonymi w swojej podstawie bez żadnych kabli ani łączności bluetooth.

Rozpoczniemy również pierwsze kroki z bardziej zaawansowanym, ale równie prostym programem Scratch.

Robotyka

Programowanie robotów
Programowanie dla dzieci w Scratch

Gry

Na tablecie

Programowanie dla dzieci w ScratchJr
Programowanie w formie gier i zabaw np. cody roby
Programowanie w formie gier i zabaw. Mata edukacyjna, kubki, krążki ruchu i cyfry.

Kodowanie na dywanie

 

Gry i zabawy przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym (w wieku 5-6 lat), rozwijające logiczne myślenie i pozwalające na swobodne poszukiwanie rozwiązań. Uczniowie mogą odkryć, że eksperymentowanie z różnymi rozwiązaniami i ich testowanie ułatwia znalezienie właściwej odpowiedzi. Celem ćwiczeń jest rozwijanie w uczniach umiejętności około programistycznych, które ułatwiają naukę programowania w późniejszym wieku oraz myślenia komputacyjnego (procesu znajdowania rozwiązań do skomplikowanych otwartych problemów).

Prezentujemy Państwu innowacyjną metodę nauki programowania dla najmłodszych opracowaną na podstawie „Kodowania na dywanie” Anny Świć (nauczyciel przedszkola, logopeda, autorka scenariuszy zajęć dydaktycznych i warsztatów dla dzieci) oraz programu edukacyjnego „UczymyDzieciProgramować” organizowanego przez markę EduSense (Ta edycja została objęta honorowym patronatem między innymi przez Ministra Edukacji Narodowej i Ministerstwo Cyfryzacji).

Sercem tego programu jest mata edukacyjna – gigantyczna plansza, która przypomina planszę sudoku. Można na niej też grać w szachy czy memo. Oprócz maty jest jeszcze wiele krążków z cyframi i strzałkami czyli tzw. krążki ruchu oraz kolorowe kubeczki, dzięki którym poznajemy kierunki, sekwencje, współrzędne, powtórzenia i warunki.

Na dywanie

Zaprogramuj z nami

 

 

swoją przyszłość

Programowanie dla dzieci od 6 do 12 lat
Logo dzieciakikoduja

Strona stworzona w kreatorze www WebWave.

Programowanie dla dzieci w Roblox Studio Lua

Kodowanie Gier W Pythonie

 

Programowanie gier dla dzieci ze szkoły podstawowej z klas V-VIII i I Technikum/Liceum (11-15 lat).

Kurs ten przeznaczony jest dla osób, które ukończyły Kodowanie gier Junior Poziom2 lub doskonale umieją tworzyć gry w Scratchu oraz nie boją się przejść na programowanie tekstowe.

Programowanie to obecnie jedna z najważniejszych umiejętności w dzisiejszym świecie, a Python jest językiem, który zdobywa serca programistów na całym świecie.

Python cieszy się ogromną popularnością i jest wybierany przez wiele firm i instytucji, w tym YouTube, Google, NASA czy IBM.

Jego czytelność, prostota i uniwersalność sprawiają, że jest doskonałym językiem dla początkujących, a jednocześnie potężnym narzędziem dla zaawansowanych programistów. Warto dodać, że Python jest także używany na maturze z informatyki, co czyni nasz kurs jeszcze bardziej atrakcyjnym dla uczestników. Nasze zajęcia zapewnią wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia różnego rodzaju oprogramowania. Od poznania środowiska pracy poprzez polecenia i struktury sterujące, aż do zabawy grafiką i tworzenia pierwszych prostych gier. Wykorzystamy środowisko Mu-Editor oraz aplikację PixBlocks, aby nauczyć uczestników programowania w Pythonie w sposób przystępny i interesujący.

Python to język, który działa na wielu platformach, dzięki czemu można go wykorzystać do tworzenia gier komputerowych, skryptów, serwisów internetowych, interfejsów aplikacji, a także w analizie danych i uczeniu maszynowym. To język, który umożliwia kreatywność i daje wiele możliwości rozwoju.